vrijdag, augustus 09, 2013

Droompakket

Dit jaar is door Nintendo uitgeroepen als het jaar van Luigi. Het lange slungelige broertje van de wereld beroemde Mario. En dus kwam er weer een nieuw deel uit in de Mario & Luigi serie, waarbij Luigi een eigen rol speelt. Meneertje mag in de game namelijk lekker vaak dromen. Heerlijk toch? Lekker relaxen terwijl zijn broer het werk mag opknappen.

Afijn, de eerdere delen zijn subliem (al moet ik bekennen dat ik het vorige deel op de Nintendo DS niet gespeeld heb… en jammer genoeg ook nog niet in mijn collectie heb te staan), dus ik keek al erg uit naar dit deel. Het eerste deel van de serie voor de Nintendo 3DS. Oorspronkelijk wilde ik wachten tot de prijs wat gedaald was, maar als de prijsdaling net zo loopt als Mario & Luigi: Bowser’s Inside Story (het vorige deel, die ik dus nog niet heb), dan kan dat nog heeeeeeeeeeel lang gaan duren. Want dat deel is ook nog verrekte duur.

En toen liep ik een tijdje terug de Bart Smit binnen en daar hadden ze een actie. Koop het spel en krijg een Travel Kit erbij. Met daarin een opblaasbare neksteun, oogmasker en reistas met ruimte voor de 3DS en 2 spellen (of gewoon de neksteun en oogmasker).

Slaappakketje2Er vanuit gaande dat de prijs van het spel voorlopig toch niet gaat dalen heb ik me toch door deze actie laten overhalen om het spel nu al in huis te halen. Want die Travel Kit is best een toffe goodie. En mocht ik ooit een keer op vakantie gaan met een bus reis, dan kan ik tenminste mijn fan zijn ten toon spreiden. Wooooooooo Hoooooooo voor Mario… eeeeehm…. Luigi.

Oh, enne…. Ja, ik had in het jaar van Luigi ook al Luigi’s Mansion 2 aangeschaft. Het eerste deel op de GameCube was erg leuk om te spelen. Dus dit deeltje moest er ook gewoon komen. (plus de game deed mee met de drie games kopen, 1 game gratis downloaden). En te samen met de aanschaf van Donkey Kong Country Returns 3D en Animal Crossing New Leaf kon ik mooi Fire Emblem Awakening digitaal gratis downloaden.

Nu moet ik alleen nog New Super Luigi U voor de WiiU zien te scoren. Want die game wil ik ook echt nog in de collectie zien te krijgen. En dan niet de digitale versie… maar de verpakte versie. Want met zo’n hoesje kun je ook mooi in de kast mee pronken. Ik hoop dan ook niet dat het met deze editie zo gaat als de Super Mario All Stars 25th Anniversary editie voor de Wii gaat. Die dus niet tot nauwelijks nog te verkrijgen is omdat het gelimiteerd is uitgebracht in dat jaar. Maar mocht iemand nog een versie kwijt willen… ik sta open voor onderhandelen. Al ga ik er geen buitensporige bedragen voor betalen.

Ik merk dat ik behoorlijk ben afgedwaald. Dus ik laat het hier bij, voordat het uit de hand loopt.
Emoticon die tong uitsteekt

Geen opmerkingen: